Roncesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Roncesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Roncesvalles

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

27 April 2018 | Spanje, Roncesvalles

Prachtig verhaal van gisteren de mist in doordat ik geen verbinding had.
Nu dan toch maar even kort. Vanuit St Jean uiteindelijk na achten op pad. Gelijk fors omhoog, maar dat het zo lang omhoog ging was ik vergeten. Had mij voorgenomen goed pauzes in te lassen. Dat lukte, maar toch aantal keren flink kapot. Lang gedaan over de forse afdaling, want had last van mijn maag. Cola bleek goed te helpen.
De herberg van Roncesvalles bleek al bijna vol te Zitten met Spanjaarden die met de bus afgezet waren. Zo belanden de uitgeputte bergbeklimmers in de kelder. Maar in ieder geval een bed. Aantal leuke ontmoetingen: stuk opgelopen met Duitse studente, Carolina en Franse jongeman bij de pelgrimsmaaltijd.
Half elf het licht uit.

  • 02 Mei 2018 - 20:05

    Martien Markus:

    Hoi Lex,
    Ik ben afgelopen maandag gestart met het Trekvogelpad. De eerste twee dagen meer regen gehad dan tijdens de gehele wandeling van het Pieterpad in mei 2017.... maar evengoed op en top genoten. Ik loop zo'n 20-25 km. per dag en hoop op vier mei in Amsterdam te zijn.
    Met m'n blessure aan m'n achillespees gaat het redelijk. Na kleine pauzes is het opstarten steeds weer pijnlijk.
    Ik geniet er van om jouw reisverslag bij te houden. Naar Santiago is wel wat andere kost dan hier in Nederland. Goed dat ik hier loop want omhoog en omlaag wandelen zou mijn blessure niet toestaan.

    Ik wens je veel geluk de komende tijd. Houd je taai als het soms zwaar is.
    Dag Lex! Goeie reis!
    Martien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Roncesvalles

Camino 2018

Eerste ticket gekocht, nu trainen.

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2018

Midwoud

04 Juni 2018

Santiago de Compostelle

02 Juni 2018

Fisterra

02 Juni 2018

Lires

31 Mei 2018

Muxia
lex

wederom een stukje lopen Gr lex

Actief sinds 03 Juni 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 26727

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 04 Juni 2018

Camino 2018

13 April 2015 - 04 Juni 2015

Mijn 2e Camino

22 April 2013 - 03 Juni 2013

een stukje lopen

Landen bezocht: