Lires - Reisverslag uit Lires, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Lires - Reisverslag uit Lires, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Lires

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

02 Juni 2018 | Spanje, Lires

Op tijd vertrokken uit Muxia, eerst langs de kust later weer de bossen in. Toch nog wel weer flink de hoogte in. Halverwege in the middle of knowwhere ineens een stalletje met havermoutkoekjes en vlierbessesap. Kwam goed uit.
Hierna weer forse afdaling richting Lires. Vroeger kon je hier alleen een stroompje over via platte stenen in ( en onder) het water. Hoefde niet de schoenen uit, want er was nu een brug.
Lires, gehucht met 20 huizen, 5 bouwvallen en een Hotel, annex hostel, annex Auberge.
Hier nog weer mensen ontmoet, die ik in Muxia gezien had.
Maaltijd met oa Duitse jongen, die een paar dagen met zijn grootmoeder loopt. Voor het eerst steekvliegen op de kamer, dus voor het slapen gaan nog even wat bloedvlekken op de muur gemaakt.

• 02 Juni 2018 - 19:17

Ans Zonneveld:

Hoi Lex,
    Herkenbaar,, ik heb ook in Lires geslapen........nog 1 etappe en je bent bij 0.0 km......
    De laatste kilometers gaan morgen in....of ga je mogelijk ook terug lopen vanaf Finesterre.....
    Aftellen......maar het begint daarna pas echt.
    Mooi je zo te volgen.....groetjes uit Blokker