Santibáñez de Valdeiglesias - Reisverslag uit Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Santibáñez de Valdeiglesias - Reisverslag uit Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Santibáñez de Valdeiglesias

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

17 Mei 2018 | Spanje, Santibáñez de Valdeiglesias

Vanochtend weer een mooie zonsopgang. In eerste instantie lange wegen, later weer wat heuvelachtiger. Mooi weer met later op de dag flink warm. Beland in een kleine herberg met besloten tuin. Op dit moment wordt het flink donker en dondert het.
Onderweg het plaatsje Hospital de Orbigo. Bij een riviertje een brug met 20 bogen. Het riviertje vergt hooguit 3 bogen trouwens.
Morgen richting Astorga. Ik al hier doorheen lopen en één van de volgende dorpen aandoen.
Lopen ging goed vandaag, mag ook wel na 3 weken ‘inlopen’.

• 17 Mei 2018 - 15:34

René:

Na morgen gaat het klimmen richting Galicie beginnen. De spieren zijn gelukkig opgewarmd voor Foncebadon en het cruz de ferro....

• 17 Mei 2018 - 19:04

Ans:

We kruisen elkaar....wij zijn naar Astorga geweest vandaag en reizen terug naar Burgos.....Warme dag vandaag, wat is het een geweldige omgeving hier. Bijna jaloers.......Jij op naar El Ganso, of verderop ...Castrillo de Los Polvazares.

• 17 Mei 2018 - 19:03

• 17 Mei 2018 - 19:03

• 18 Mei 2018 - 03:29

Se An :

Wat fijn dat het nu weer goed gaat met lopen. Maakte me wel zirgen over je knie. Ik dacht als ie maar niet naar huis moet omdat zijn knie niet meer wilt.
    Ik ben echt super trots op je Pap! Dat je dit toch allemaal weer doet en voor elkaar krijgt.