Villar de Mazarife - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Villar de Mazarife - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Villar de Mazarife

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

16 Mei 2018 | Spanje, Villar de Mazarife

Vanochtend om 7 uur op pad, in eerste instantie door een leeg Leon. Duurde wel een dik uur, voordat je lopend de stad uit bent.
Eenmaal uit de stad kun je de oorspronkelijke route nemen (noordelijk en langs een provinciale weg), of een alternatieve landelijke route. Deze genomen. Mooi breed pad door een golvend landschap. Werd al snel warmer en was al wel blij, dat ik op tijd vertrokken was, waardoor ik bij mijn herberg was, voordat het echt warm werd.
Een leuke herberg met een soort binnenplaats en mooie tuin. De was was snel droog door de zon.
‘S avonds samen met een Nederlander en Duitser gekookt en gegeten. Was lekker en gezellig. Ben hen al een aantal keren tegengekomen. Dat is het leuke van zo onderweg zijn met een groep mensen. Soms blijft het alleen bij elkaar gedag zeggen als je elkaar tegenkomt en met anderen bouw je een wat dieper
contact op.
Met ook dat er nieuwe mensen in Leon begonnen zijn.

• 16 Mei 2018 - 19:40

René:

Het belangrijkste van de camino: de contacten...

• 17 Mei 2018 - 18:58

Ans:

Dat maakt wat de Camino is.....een band met de een en een ander zwaai je zo weer weg.....mooi dat dit allemaal en eigen keus hebt.
    Geniet van al het mooie, groetzzzzzzzz