Het gaat beginnen - Reisverslag uit Midwoud, Nederland van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen - Reisverslag uit Midwoud, Nederland van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

21 April 2018 | Nederland, Midwoud

Zo, het verlof is begonnen. De treinreis voor een deel verzet in verband met de treinstakingen in Frankrijk. Nu een overnachting in Parijs en een dag later aan de wandel.
Afgelopen zondag een proefrondje met nieuwe rugzak (met volle bepakking) in Schoorl gelopen. Gelijk klimmen en dalen beetje kunnen oefenen. Gisteren oefenkilometer in de warmte gedaan.
Het is ook in Noord Spanje opvallend warm, dus nuttige kilometers. Als ik de weersberichten nu zie voor komende donderdag, dan moet de poncho aan.
Afgelopen dagen al mijn regelzaakjes op het werk en thuis mooi kunnen afstrepen, dus ik kan op pad. Dinsdagochtend om 7.17 vertrekt de Thalys richting Parijs.
Ondertussen zijn verscheidene collega’s al op pad. Carolien (Hospice) loopt ook de Camino France en Annemarie en Ans zijn onderweg vanaf Porto.
Wat verder opvalt, is dat mij veel sterkte gewenst wordt.
Maandag nog echt de laatste regeldingen hier en dan . . . .

• 21 April 2018 - 21:27

Irene :