Trainings kilometers - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Trainings kilometers - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Trainings kilometers

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

09 Januari 2018 | Nederland, Den Helder

Zo, even wat nadere informatie. Het vorige berichtje was nogal kort van stof.
Ik ga dus weer lopen richting Santiago de Compostella, startend in Roncevailles. Of het weer helemaal de Camino Frances wordt of dat ik bij Leon de Camino San Salvador richting Oviedo ga ( en dan de Primitivo naar Santiago) laat ik voor mijzelf open. Zie wat er gaat gebeuren onderweg.
Vanaf het nieuwe jaar de eerste echte kilometer in de benen. Ook lekker oefenen in de kou de afgelopen ochtenden.
Tot zover. Lex

• 09 Januari 2018 - 10:52

René:

Goed bezig Lex. Wel verstandig om die 27 km St Jean-Roscevalles over te slaan.
    Heel veel oefenwandelplezier!
    groet René

• 09 Januari 2018 - 19:19

Vronie :

Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik verheug me nu al op jouw reisverslagen

• 09 Januari 2018 - 19:22

Lex Bijlsma:

Zie net, dat ik te snel wilde, ik start in St Jean Pied de Port hoor.
    Dus inclusief de eerste 27 km. ;)

• 10 Januari 2018 - 17:31

Anny:

Het begin is er. Hopelijk werkt alles mee,en 27 km extra? een punt of is het een heftige route?

• 10 Januari 2018 - 19:20

Lex Bijlsma:

De eerste heftige etappe over de Pyreneeën, maar wel heel mooi om te lopen

• 11 Januari 2018 - 17:20

René:

Toch maar stevig beginnen! Al de herberg bepaald Lex?
    Ik zat vorig jaar in Beilari, voormalig L'Esprit de Chemin. Ze volgden dezelfde routine als de voorganger.
    Het virtuele bal gooien, samen dineren en ontbijten enz.

• 02 April 2018 - 17:37

Martien Markus:

Ha Lex, Ik denk vaak terug aan m'n wandeling van het Pieterpad vorig jaar en de twee dagen dat we samen opgelopen hebben. Prachtig dat je over een paar weken richting Santiago gaat. Ik houd het nog even horizontaal....dus hier in Nederland. Ik begin 30 april in Bergen aan Zee en wil proberen het Trekvogelpad en het Zuiderzeepad te combineren. Ergens bij Naarden beslis ik dan of ik richting Noord ga of richting Oost.
    We gaan elkaar volgen! Goeie reis vriend!
    Martien.