Stand van zaken - Reisverslag uit Midwoud, Nederland van lex bijlsma - WaarBenJij.nu Stand van zaken - Reisverslag uit Midwoud, Nederland van lex bijlsma - WaarBenJij.nu

Stand van zaken

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg lex

13 April 2015 | Nederland, Midwoud

De meeste volgers zullen al wel op de hoogte zijn van mijn gewijzigde wandelplannen, maar hier dan ook nog maar een vermelding, omdat ik nu nog vragen krijg of ik dit jaar nog ga. ( mede aan de hand van de nieuwe foto op Facebook)
Maar om kort samen te vatten, ik heb mijn tweede wandeltocht uitgesteld naar volgend voorjaar. Ik moest zelf ook even wennen aan het idee, maar het positieve is, dat zo meteen mijn nieuwe jaar voorbereiding weer in gaat. En als dat net zo snel gaat als het afgelopen jaar, dan moet de rugzak zo weer ingepakt worden.
Nou, voorlopig dus nog even weer 'radiostilte' op deze site, but I' be back.

Lex

  • 13 April 2015 - 22:27

    Ans:

    Hoi Lex,
    Natuurlijk is het een dompe,r maar een nobel besluit.
    Anderzijds, lang uitkijken en voorpretten is ook een soort van Camino...de lange weg er naar toe.
    Groeten Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midwoud

Mijn 2e Camino

Ging niet door

Recente Reisverslagen:

13 April 2015

Stand van zaken

22 April 2014

Vandaag een jaar geleden

03 April 2014

Voorbereiding
lex

wederom een stukje lopen Gr lex

Actief sinds 03 Juni 2012
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 26677

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 04 Juni 2018

Camino 2018

13 April 2015 - 04 Juni 2015

Mijn 2e Camino

22 April 2013 - 03 Juni 2013

een stukje lopen

Landen bezocht: